Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zahradnictví, E-shopy, Výměny II

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 18. lis 2016 14:41 #314186

  • Marqetka
  • Avatar uživatele Marqetka
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 154
  • Obdržená poděkování 541
  • Karma: 3
Děkuji všem za rady a připomínky.

Růže pěstuji a nakupuji teprve dva roky, takže jsem začátečník, tudíž mne zajímal názor zkušennějších ohledně šancí špatných sazenic a reklamace.

B. Magenta je opravdu i dle mého v takovém stavu, že když vše špatné ostříhám, téměř nic z ní nebude a sadila bych ji celou rovnou pod zem. Tu jsem reklamovala a čekám na odpvěď.

B. Amber je určitě v lepším stavu, dávám jí šanci do jara, ale stejně bych čekala lepší stav, nebo na něj aspoň byla upozorněna. Takový stav bych čekala tak u výprodejových sazenic. Tuto růži jsem moc chtěla a nikde jinde v ČR jsem ji neobjevila.

Nicméně určitě nechci STARKLA nijak hanit, jen řeším konkrétní nastalou situaci. Letos na jaře mi od něj přišly růže v lepším stavu a kondici než od Pelců, od kterých mi podzimní růže vždy přišly pěkné.

Tak a nemeškat, běžím sázet všechny nové růžičky (18ks), když konečně nemrzne a neprší!
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: quendery, Ajka

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 18. lis 2016 16:04 #314187

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Jano, na rostliny koukám trochu jinak. Nakonec, jak čteš Marquetku, není úplně běžně k sehnání všechno, co chceme a v takové kvalitě, jak si představujeme. Proto já postupuju většinou tak, když vím, že pozdějí případně nebude s reklamací problém, zkusím, jestli to náhodou nepůjde a musím říct, že někdy i jde a zas bych potvrdila Honzův názor, že někdy je větší problém s ujímáním velkých rostlin než nějakých prcků. Viz New Down, to tuším byl.
A sama za sebe musím říct, že někdy ani třeba kvůli stovce nereklamuju. Dost často u menších zahradnictví. Nedávno jsem objednala kolekci rhododendronů ze zahradnictví Na Zázvorce. Mají jména hradů, Bezděz přišel divný a taky uhynul. Přitom většina lidí tuhle firmu docela chválí.
Určitě se Marquetka neztratí a uvidíme, jak ty sazenice dopadly. Jinak o reklamaci u Starkla vůbec nepochybuju, že bude kladně vyřízena. A tam reklamuju, protože to nemusím balit ale prostě to tam odvezu a určitě na to mají.
A ještě jak píše Alenak, celá kolekce Bordurek, má jich hodně druhů, bývá slabší. Taky jsem tam na ně koukala.
Poslední úprava: 18. lis 2016 16:09 od Regina.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ajka, alenak

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 18. lis 2016 16:47 #314190

  • Jana V.
  • Avatar uživatele Jana V.
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 4033
  • Obdržená poděkování 3506
  • Karma: 30
Mrquetko, držím palce.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Marqetka

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 02. pro 2016 15:07 #314335

  • Marqetka
  • Avatar uživatele Marqetka
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 154
  • Obdržená poděkování 541
  • Karma: 3
Tak když už jsem s tím tady strašila, tak reklamace u Starkla dopadla tak, že u nich mám kredit na příští nákup ve výši reklamovaných růží.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 02. pro 2016 19:58 #314341

  • Eva L.
  • Avatar uživatele Eva L.
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Příspěvky: 3344
  • Obdržená poděkování 8815
  • Karma: 53
Marqetka napsal:
Nicméně určitě nechci STARKLA nijak hanit,

A to já ho bez zábran pomluvím.
Chtěla jsem si pořídit ještě jednu Astrid Lindgren. Starkl ji nabízí pod názvem Egon Schiele. Nic zlého netušíc jsem si ji u něj objednala. Z balíku na mě vykouklo cosi napůl uschlé, flekaté a ... no, raději předvedu na fotce.

DSC05609.jpg


Po reklamaci mi jako náhrada přišlo toto

DSC05614.jpg


Myslím, že dalšího komentáře netřeba. :angry:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 02. pro 2016 20:30 #314344

  • HonzaPM
  • Avatar uživatele HonzaPM
  • OFFLINE
  • Administrator
  • 620 m n.m.
  • Příspěvky: 5754
  • Obdržená poděkování 9276
  • Karma: 6
Evo, tak to je tedy brutus...

Chceš-li, napiš jim reklamaci reklamace.
A k tomu do poznámky uveď něco rozhořčeného.
U mě to vždy zabralo a poslali mi pak sazenici jako hrom,
tedy jestli o velké dužnaté sazenice stojíš.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 02. pro 2016 21:37 #314347

  • alenak
  • Avatar uživatele alenak
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 2649
  • Obdržená poděkování 7632
  • Karma: 94
Evo, to je snad horší než ta první, taky bych znovu reklamovala. Přitom jsem tam na podzim náhodou koupila Egon S. pro švagrovou ve velkém květináči, prokořeněnou, asi za 60 Kč, já sama ji mám letitou od Pelců, je to krásná růže, asi jsem měla u Starkla kliku ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 03. pro 2016 06:52 #314348

  • Eva L.
  • Avatar uživatele Eva L.
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Příspěvky: 3344
  • Obdržená poděkování 8815
  • Karma: 53
Honzo, Alenko, máte jistě pravdu, měla jsem reklamovat ještě podruhé, potřetí ...., ale nakonec jsem to vzdala z obavy, že se mi tu budou hromadit nepoužitelné chudinky. O případný kredit nestojím, nevím, po čem bych mohla u Starkla zatoužit. Takže jsem nechala ze sebe udělat, s odpuštěním, blbce.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 03. pro 2016 14:28 #314353

  • HonzaPM
  • Avatar uživatele HonzaPM
  • OFFLINE
  • Administrator
  • 620 m n.m.
  • Příspěvky: 5754
  • Obdržená poděkování 9276
  • Karma: 6
Evo, mě baví ten Starklův smysl pro reklamaci.
Reklamovaného chcípáčka nahradí ještě větším. :laugh:
Je to vlastně takové hořko-sladké a ve finále možná až humorné.

Nelíbí se ti dvouvýhon? Fajn, pošleme ti jednovýhon. :laugh:

Já jsem jim napsal, že o kredit nestojím, že to byla má poslední objednávka,
a že očekávám zaslání nového "zboží" v adekvátní kvalitě.

A to pak ´Coral Dawn´ přišla už opravdu veliká.
Podobně jsem reklamoval i ´Nostalgii´.

Ono je to krásně vidět třeba na těch muškátech - v zahradnictví mají nádherné
a v ešopu zasílají shnilé chudáčky po třech v těch zelených plastových obalech.
Je to jiná kvalita, možná i jiný dodavatel - pro zahradnictví i pro ešop.

Nicméně ´Astrid Lindgren´ seženeš dneska leckde. Mívá Dresla, Pelcovi i markety.
Nebo zkus řízkovat tu svoji. Jak jsem nepřítel řízkování, tak zrovna toto
je jedna z těch hyder, která i z řízku bude brzy veliká.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 03. pro 2016 15:40 #314354

  • Eva L.
  • Avatar uživatele Eva L.
  • OFFLINE
  • Moderator
  • Příspěvky: 3344
  • Obdržená poděkování 8815
  • Karma: 53
HonzaPM napsal:
Evo, mě baví ten Starklův smysl pro reklamaci.
Reklamovaného chcípáčka nahradí ještě větším. :laugh:
Je to vlastně takové hořko-sladké a ve finále možná až humorné.
Nelíbí se ti dvouvýhon? Fajn, pošleme ti jednovýhon. :laugh:

Nicméně ´Astrid Lindgren´ seženeš dneska leckde. Mívá Dresla, Pelcovi i markety.
Nebo zkus řízkovat tu svoji. Jak jsem nepřítel řízkování, tak zrovna toto
je jedna z těch hyder, která i z řízku bude brzy veliká.

Honzo, teď už mi to příjde taky k smíchu, ale nechtěj vidět, co to se mnou udělalo při otevření balíku a u toho druhého tuplem. Nevěřila jsem vlastním očím. :blink: No, finanční ztráta není nijak dramatická, přežila jsem už horší.
Astrid jsem si chtěla objednat u Pelců, ale měli ji brzy vyprodanou. Proto ten nešťastný nápad se Starklem. Ale nakonec se vše v dobré obrátilo. Získala jsem ji od Dresly, sedí už 14 dní v záhoně. :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: HonzaPM
Moderátoři: Eva L., Květa