Ahoj, podařilo se to až po obnovení registrace přes změnu hesla.Žádala jsem změnu, e-mailem mně byla zaslána adresa , na které jsem změnu hesla zadala.
( adresa ,kterou mně automat zaslal :
ruzepelcovi.com/accounts/password/reset/...ae32cb1f9be93e3eddd/)
Adresa je možná individuální.
Pak automat žádal ověření uživatelského jména, které potvrdil - vše ověřováno 2 krát přes mou e-mailovou adresu.
Teprve potom byl automat připraven přijmout objednávku. V podstatě tě vede přes tvůj e-mail.
Postup je zřejmě takhle složitý v důsledku rozhodnutí EU o ochraně osobních údajů. Nebudu komentovat , co si o tom myslím, jen snad ,že mám pochyby, že jde vskutku o ochranu mých údajů.
Stránky jsou graficky pěkné, proti minulým schází výběr růže podle barvy.
Ať se ti objednávka povede.