Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Hromadné objednávky růží

Hromadné objednávky růží 14. bře 2016 19:19 #304342

  • Ajka
  • Avatar uživatele Ajka
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1428
  • Obdržená poděkování 3936
  • Karma: 67
Velice si vážím přístupu p. Šípa směrem k nám zákazníkům.

Dobrý den,
Vaše objednávka je připravena. Růže Comtesse de Rocquigny je již jen ve slabší II. (to znamená, že je jeden výhon normální a druhý slabší). Ostatní růže jsou v I. nebo II. jakosti. Cena za slabší II. je u ostatních 48,-Kč (včetně poplatku 3,- za přezimování). Posílám Vám foto, kde je vidět rozdíl v kvalitě (sl.II. je na červeném podkladu). Napište mi prosím, zda jsou pro Vás takto růže akceptovatelné. Přeji příjemný den.
S pozdravem Miloslav Šíp.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Genovesa, alenak, JUDY

Hromadné objednávky růží 14. bře 2016 21:54 #304357

  • alenak
  • Avatar uživatele alenak
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 2649
  • Obdržená poděkování 7632
  • Karma: 94
No to Ajko zírám, to se dneska moc nevídí :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ajka

Hromadné objednávky růží 14. bře 2016 23:41 #304359

  • AlenaC
  • Avatar uživatele AlenaC
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 112
  • Obdržená poděkování 257
  • Karma: 0
Na pana Šípa musím taky zapět samou chválu. Včera tj. v neděli zavolal jaké je u nás počasí a jestli může poslat růže. A proto, že mám velkou objednávku sehnal levnějšího dopravce, tak jestli s tím souhlasím.
No a dnes volal, že hlásí velkou zimu a proto bychom měli raději počkat na příští týden.
A není to jen letos. Brala jsem od něho již vícekrát a vždycky volá, případně posílá foto.
Nikdy jsem se s ním osobně nesetkala, prostě mi to přijde až neuvěřitelné. Že by jeho práce byla jeho koníčkem?
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Ajka, Genovesa, JUDY

Hromadné objednávky růží 15. bře 2016 20:15 #304397

  • varouch
  • Avatar uživatele varouch
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 809
  • Obdržená poděkování 1493
  • Karma: 42
Růže z Belgie dorazily, zájemcům jsem poslala tady na KR soukromou zprávu s detaily. Ozvěte se mi co nejdřív, ať domluvíme předání/poslání.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Hromadné objednávky růží 24. bře 2016 17:19 #304738

  • Láďa
  • Avatar uživatele Láďa
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Příspěvky: 169
  • Obdržená poděkování 597
  • Karma: 12
Děkuji Varouchovi za objednání růží od Lense. Mně navíc ještě růže poslal do Brna. Cena byla příznivá, moje růže došly v dobré kvalitě, takže jsem moc rád.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V., varouch, Ajka

Hromadné objednávky růží 29. bře 2016 13:49 #304890

  • Miška
  • Avatar uživatele Miška
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 582
  • Obdržená poděkování 517
  • Karma: 0
Přidávám se, opožděně, s poděkováním Varouchovi-Věrce za profesionální hromadné objednání a hlavně přeposlání (a následné přerozbalení kvůli mě) do JČ kraje ke mně.

Jsem ráda, že jedna negativní zkušenost s hromadnou objednávkou nikoho neodradila, naopak jsme si z toho všichni vzali ponaučení a navzájem si můžeme důvěřovat. Díky :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V., varouch, Ajka

Hromadné objednávky růží 12. dub 2016 21:41 #305424

  • Janik
  • Avatar uživatele Janik
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 108
  • Obdržená poděkování 59
  • Karma: 0
13.1. jsem objednala v Lottumi 14 ruzi a domluvila si dodani kolem Velikonoc. Po Velikonocich jsem se dotazovala na termin dodani. 1.4. ruze odeslali, 2.4. prisla faktura a 6.4. jsem mela zasilku doma. Cena byla o 5% nizsi a posta take o trosku levnejsi. Sazenice byly pekne. Pouze u dvo se mi nelibily trochu flekate vetvicky (ostrihano). Objednavani mne stalo trochu komunikace v anglictine, ale jinak bez problemu.
Poslední úprava: 12. dub 2016 21:43 od Janik.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V., sany, Láďa, Jikra, Ajka, alenak

Hromadné objednávky růží 13. dub 2016 09:41 #305455

  • Kika
  • Avatar uživatele Kika
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 903
  • Obdržená poděkování 1395
  • Karma: 12
Tak uz muzu take poreferovat o dodavce ruzi z Lottum. Byla jsem jedna z tech ktere si objednaly ruze z Lottum od Lucie. Kdyz se Lucie v lednu ozvala a nekteri objednavku stornovali, rozhodovala jsem se, co udelat. Nakonec jsem objednavku jen trochu pozmenila s tim, ze jsem jsem vzala nektere ruze, ktere zbyly z podzimni objednavky. Az 1. dubna se Lucie ozvala s tim, ze ji napsali z Lottum. Zase jako velkou objednavku to zjevne nechali na konec. Dodavka (2 baliky) mela prijit 4.dubna, pres Nemecko se dostaly vcelku rychle, ale pry ty baliky zustaly trcet ve skladu ve Zdibech, nakonec prisel jeden, v niz byla cela moje objednavka. Vcera jsem si ho prebrala od Lucie. Zrovna ty moje ruze byly vcelku v pohode (az na Pastellu). Hodne vyschle, tak jsem je hned soupla do vody a dnes cast z nich pujdu zasadit. Ale podle Lucie jich prislo vic i ve spatnem stavu (treba jen dva krizici se pahylky :( ). Snad Lucie napise vic, ale shodly jsme se, ze jsme cekaly trochu lepsi kvalitu. A druhy balik do vcerejska nedorazil. :angry:

A Lucii dekuji za objednani a moc diky za darovanou Evelyn, uz si hovi v zahonku. :cheer:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V., Ajka, Lucie

Hromadné objednávky růží 29. dub 2016 10:14 #306391

  • Lucie
  • Avatar uživatele Lucie
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 81
  • Obdržená poděkování 149
  • Karma: 0
Jen v rychlosti navážu na Kiku - tímto zdravím a jsem ráda, že Evelyn dělá radost :-) s objednávkou z Lottum. Kika byla prakticky jediná, která dostala růže, nad kterými nemusela doslova plakat. Začalo to už dopravou. Na trackingu bylo uvedeno, že růže dorazí v pondělí 4.4. Celý den jsem proto byla doma a čekala, nikdo nepřijel. Myslela jsem, že bude doručovat buď ČP nebo nějaká přepravní společnost, kdo ale zásilku poveze uvedeno nebylo. Druhý den jsem volala ČP a řekli mi, že takovou zásilku vůbec v evidenci nemají a ať tedy počkám. Čekání trvalo další 2 dny, a pak mi tedy na poště sdělili, že pokud jde zásilka z Holandska, tak nejde přes ČP, ani na českou vyclívací poštu, ale soukromými společnostmi, protože NL údajně nemá smlouvu s ČP (Lottum nekomunikoval). Podle trackingu nebylo možné zjistit, kdo to veze (uvedena byla 3 různá trackingová čísla) a tak jsem tedy všechna zadávala do online vyhledávačů zásilek různých společností, až ve čtvrtek jsem měla štěstí a zjistila, že kytky veze In Time. Volala jsem jim, na pátek slíbili dovoz. V pátek růže sice přišly (4 dny zpožděné), ale jen jejich polovina! Druhý balík klidně nechali ve skladu s tím, že je doručí v pondělí. Nestalo se tak ani v pondělí, ani v úterý a ani ve středu. Přes urgence a nadávky a vyhrožování, prostě nic. Až ve čtvrtek se dohrabal kurýr, balík jsme otevřeli, růže uvařené a plesnivé komplet, vyplnila se reklamace a zase odjel. In Time to bylo jedno, prý jsou pojištění. Nutno říct, že v prvním balíku byla většina kytek, ve druhém zbytek. Už v tom prvním balíku byly mizerné růže (viz foto dole). Některé objednané růže Lottum nedodal vůbec, místo nic si navýšil počty na jiných, takže mám třeba místo 1 ks Mme Plantier kusy 3 atd., celkem se jedná o 13 ks navíc dodaných růží, které nikdo nechtěl, 2 ks napočítané a nedodané a k dnešnímu dni už celkem 18 růží mrtvých - komplet suché/nemocné - nepomohlo nic. V balíku přišly i plesnivé, s velkými bílými výhony, většinou ulámanými. Některé jsou nemocné - korová spála. Mnoho jich je mechanicky velmi poškozených, výhony vylámané až u krčku atd. Mnoho jich je i nestandardních - 1 výhon. Přikládám foto typicky vypadající růže z Lottum - černá, malá, suchá, nemocná, bez pupenů.

photo1434.jpg


Photo1432.jpg


Až budu mít víc času, dám jich sem víc, tohle je jen ukázka. Lottum do teď nekomunikuje. Sice přišly růže, které jsou ok, ale je jich málo, převážně mezi historickými, ale také to není pravidlo, některé historické jsou taky katastrofální.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V., JitkaU2, Vlaďka, varouch, Janik, Jikra, Genovesa, Smuma

Hromadné objednávky růží 29. dub 2016 10:29 #306392

  • varouch
  • Avatar uživatele varouch
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 809
  • Obdržená poděkování 1493
  • Karma: 42
Huh, to je teda dost hrozná zkušenost. :angry: Spousta práce, spousta nadějí, spousta času a nakonec takový zklamání. Koketovala jsem po velmi dobré zkušenosti s objednávkou z Belgie (Lens) s myšlenkou objednat třeba na podzim něco i v Holandsku (přestože jsem už jednou byla dost naštvaná na to, co mi poslali z Bierkreeku), ale zchladilas mě. Lottum si do budoucna zakážu, a kdybych přecejen přišla s tím, že tam něco objednám, dejte mi prosím preventivně facku.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Lucie
Moderátoři: Eva L., Květa