[quote="HonzaPM" post=241209
Dresla odpovídá:
S růžovými ramblery to bude horší. Mám určitě Rosendorf Steinfurt, ten je opakující, zdravý,
jenže se mu nechce do výšky a zatím je spíš keřový. To ta příměs pro opakování s ramblery dělá. To samé je se Super ramblery. Nejsem si jistá, jestli je ještě nějaká Frau Eva Schubert. Je tam Raubritter s měkkými výhony, to ale není rambler. Opravdové světlerůžové ramblery mám Rusalku a Poemu, to jsou hrozní trifidi a nejsou naočkovaní. Z trochu jiného soudku ...je tam Cecile Brunner clg.
Edit: Honza[/quote]
našla jsem novou růži s jednoduchým bílým květem. Na HMF píší rambler, Massad pak, cituji : Rosier liane 'RÊVE DE MIREILLE®' Masremi. Mireille Brassine des roseraies Filroses aime les roses simples et elle est tombée sous le charme des grandes églantines blanches aux pétales découpés de cette nouvelle variété. Ces églantines, le rosier les porte sur des rameaux puissants à fort développement, pouvant atteindre 4 m de haut. Le feuillage est très sain et la floraison
se répéte plusieurs fois durant la saison. Hauteur : 4 à 5 m. Largeur : 2 à 3 m.
Rosier remontant.
Utilisation : Sur arbre
Résistance aux maladies : Très Résistant
Parfum : Sans
Hauteur : + d'1m50
Floraison : Remontant (du printemps à l'automne)
Exposition : Ensolleillée
Couleur : Blanc
no a teď...
co myslíte, že udělají s
francouzským ramblerem - opakujícím - naše mrazy ? Je mi jasné, že jde o hádání naslepo. Žádný rambler nemám, zkušeností tudíž nepolíbená. Třeba by to mohla být ona Honzou hledaná..
Když namrzne - bude dělat keřisko ?
takhle by měla vypadat
www.helpmefind.com/gardening/l.php?l=2.67024