Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zahradnictví, E-shopy, Výměny II

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 12. bře 2017 10:15 #317011

  • LucieT
  • Avatar uživatele LucieT
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 360
  • Obdržená poděkování 907
  • Karma: 5
Marijko, to zní opravdu skvěle! Moc děkuji za sdílení zkušenosti. Keříky jsem objednala, tak doufám, že dorazí, jak píšeš.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 12. bře 2017 15:57 #317013

  • Marta
  • Avatar uživatele Marta
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Příspěvky: 185
  • Obdržená poděkování 211
  • Karma: 4
Láďo, prepláchla som ich v garáži vo vani hypermangánovou vodou, zasadila - a dobré.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Láďa

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 15. bře 2017 20:51 #317096

  • mišpule
  • Avatar uživatele mišpule
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 3248
  • Obdržená poděkování 6303
  • Karma: 49
Dnes jsem proběhla Hornbach a koupila petrklíče do misek na hřbitov.Protože jsem byla hnána v ostrém tempu ještě do barev a k deskám na kuch.linku,neměla jsem čas pořádně omrknout,co ještě mají.Naváželi plaťáky s petůnkama,muškátama a měli hromadu klematisů.
Pak jsme jeli do Lidla,já natěšená,co tam nebudou mít... a velké zklamání.Dvě unavené magnolky,pár pytlíků cibulovin-směs dle barev a mečíky.
Tak jsem koupila aspoň po pytlíku bělořapíkatého mangoldu a balkonových rajčátek.Udělám z nich lem ve skleníku a pár jich dám na záhon.Vloni jsem měla čtyři keříky se slušnou úrodou kuliček.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 16. bře 2017 21:42 #317124

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Já včera dostala růže od Šípů. Kvalita velmi dobrá. Je to skutečně pan zahradník. Zítra mi dojdou dvě od Starkla. Hlásila pošta. Mám ho vedle ale měla jsem pocit,že by nemusely být, tak jsem objednala. Zbytečně. Nakonec jsem je tam viděla. Ale aspoň budu mít srovnání. Prostokořenné růže jsem od něj neobjednávala snad už 15 let nebo jak dlouho.Tak se pak podělím o zkušenost.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 17. bře 2017 22:43 #317161

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Růže od Starkla dorazily. Na cestě byly od 15.3. Zabalené v igelitu a dlouhých navhlčených hoblinách. Nemají tak dlouhé kořeny jako od Šípů ale to asi vyplývá z místa, kde se pěstovaly. Kořeny neosekané, neolámané i s vlásečnicovými kořínky, nezaschlé. Na rostlinách jsem nenašla ani žádné výrazné fleky. Řekla bych, ale samozřejmě může být podle typu dodávky, že jako prostokořenné posílají lepší materiál než sázejí do kontejnerků. Ale nevysypávala jsem desítky kontejnerků, abych to mohla tvrdit s jistotou.Takže spokojenost. Pokud se dá soudit ze dvou kusů rostlin.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 19. bře 2017 10:38 #317195

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Květa napsal:
Aleno, pls., nevšimla sis náhodou - měli nějakou ze série Starlet ?
( jen se zajímám, ptž. se švihám přes prsty - NIC si nekoupím :laugh: )

zdá se mi to nebo šli s cenama růží dolů ?
( měla jsem pocit, že loni byly za 400 - ale asi ve větších květníkách - ? )

Květo, včera jsem se dostala do Hornbachu. Praha. Tantau byl ale nic ze série Starlet.Chěla jsem něco na terásku pro mladou. Nakonec jsem to vyřešila takhle Snow Princess.Taky uvádějí jako možnost do nádoby a pro malé prostory
www.paramountplants.co.uk/plant/rsp/rose-snow-princess.html
Co se týče cen, souhlas. Šly hodně dolů. Vedlo mě to i k zamyšlení, jak z toho budou pěstitelé jednou žít. Třeba v Tescu jsem viděla nějaké bezejmenné v igelitu, nevypadaly špatně, za 39,90. Z počátků pamatuju růže kolem 400 Kč jak píšeš.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 24. bře 2017 18:31 #317347

  • LucieT
  • Avatar uživatele LucieT
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 360
  • Obdržená poděkování 907
  • Karma: 5
Tak hlásím, že objednávka z Ekozahradnictví včera dorazila a jsem spokojená. Rostliny byly opravdu velice dobře zabalené a ukotvené v krabici, že jsem měla problém je vydolovat. A byly v supr kvalitě, brslen byl oproti očekávání obrovský. Pěkné, zdravé rostliny s pěknými kořeny. Akorát odeslání trvalo cca 10 dní. Ale je jaro, takže toho je asi teď hodně, mají na to i upozornění na eshopu. No, ještě asi budu znova nakupovat. :)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V., quendery

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 24. bře 2017 19:41 #317352

  • Smuma
  • Avatar uživatele Smuma
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 156
  • Obdržená poděkování 186
  • Karma: 2
Dnes mi dorazila zásilka od Žižky - krásně zabalené, neodolala jsem čemeřicím - Merlin, Cinnamon snow, Sally, rododendron( nevím, jestli se vejde, ale nemohla jsem si pomoct :whistle: )
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: quendery, Regina

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 29. bře 2017 09:29 #317400

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Včera dorazila mně zásilka z Ekozahradnictví. Vybrala jsem si dva angrešty. Zkusím tyhle Krasnoslavjanskij a Rodnik. Jsou ve vzorném stavu a kvalitě. Horší jsou sibiřské kosatečky. Jeden mám pocit, že ani nebude.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Kaja

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 08. dub 2017 23:28 #317532

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Jak už jsem zmínila na čemeřicích, nejhorší mou letošní zkušeností je zahradnictví Zoja. Záměna kultivarů, psala jsem mail, bez odpovědi a telefon mi tři dny nezvedají. Považovala bych minimálně za slušnost se omluvit. Tam jsem objednávala naposledy.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Jana V.
Moderátoři: Eva L., Květa