Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zahradnictví, E-shopy, Výměny II

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 09. dub 2017 10:20 #317538

  • Smuma
  • Avatar uživatele Smuma
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 156
  • Obdržená poděkování 186
  • Karma: 2
Zoja není moc komunikativní, taky s nima nemám moc dobrou zkušenost, záměny(neřeší) a potvrzené, ale nedodané zboží - bez oznámení, taky u nich už objednávat nebudu...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: alenak

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 13. dub 2017 11:59 #317594

  • vv
  • Avatar uživatele vv
  • OFFLINE
  • Senior Boarder
  • Příspěvky: 65
  • Obdržená poděkování 185
  • Karma: 3
Já jsem se stavoval v ekozahradnictví osobně a dojmmy jsou, ehm, rozpačité. Většina trvalek rozeseta v květnícíh po dvorech, cedulky jsou sem tam u někde, není moc jasné k čemu patří. A je tam spousta květináčů s neoznačenými sazenicemi. Pokud si něco vezmete, vezme paní i cedulku k pokladně a snad ji po nákupu i vrátí kam patří. Ale jistý si tedy fakt nejsem. Chtěl jsem po nich hosty, které jsem měl vybrané na webu. Vůbec netušily o co jde, pokusil jsem se to popsat a prohlásily, že ty mají jenom jako semínka u pokladny (asi myslely hlízy, ty u pokladny měly).

Něco jsem tam koupil (okrasný mák mi už zahynul), ale na kultivarovou správnost bych fakt moc nespoléhal. Majitel možná opravdu bude velký znalec a profesionál, ale pracovníci jsou květenou nepolíbení amatéři a podle toho to tam vypadá.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: alenak

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 14. dub 2017 21:45 #317620

  • alcearosa
  • Avatar uživatele alcearosa
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 788
  • Obdržená poděkování 1952
  • Karma: 11
Souhlasím, že zahradnictví Zzoja není spolehlivá. Poslali špatné rostliny se zaschlými kořeny , některé dosud neobrazily.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Následující uživatel poděkoval: Regina

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 15. dub 2017 07:50 #317621

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Alcearosa, zkoušelas s nimi nějak komunikovat? Já měla pře Velikonoci hodně na pilno, takže jsem odložila stranou. Ale to neznamená, že jsem ještě skončila.Připomenu se jim mailem, tentokrát trochu ostřejším.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 15. dub 2017 10:54 #317625

  • alcearosa
  • Avatar uživatele alcearosa
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 788
  • Obdržená poděkování 1952
  • Karma: 11
Díky, Regino, ale vzdala jsem to. Nedovolala jsem se opakovaně , respektivě telefon nebrali v různé pracovní
době a na e-mail také nic. Objednávala jsem dost včas, aby zaslané zboží nebylo přebrané ze zbytků , mám o nich svůj svůj nedobrý úsudek.
Zdálo se mně, že mají podobný sortiment ze stejného kraje jako Na zázvorce, a tam naprostá spokojenost. Zkusila jsem je, nevyšlo, už nikdy více. Nechci ztrácet čas. Na rozdíl od Starkla , kde při první stížnosti na záměnu
růže okamžitě zaslali objednanou v dobré kvalitě.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 15. dub 2017 11:22 #317626

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Alcearoso, a je to záměrné nebrání telefonu. Mám ověřeno. Mají asi dost velký chaos, takže mi pošta avizovala dvě zásilky. Když jsem se nedovolala, napsala jsem jim mail. A ještě volala. Několik hodin po mailu. To telefon paní vzala, protože se nejednalo o reklamaci jejich zboží a měli by problém oni. Zboží v druhém balíku by někde putovalo. Takže i tohle jim v mailu připomenu. A stále ještě mám jejich zboží v květináči a jak jsem zvažovala, že bych si záměnu nechala, tak nenechám. Je fotodokumentace. Syn je právník, takže mě případná soudní pře nic nestojí, tudíž jim trochu znepříjemním život. Zkrátím nesr....mě.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 16. dub 2017 09:28 #317639

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Alcearoso, tak jsem včera v návalu nasr.. sedla a napsala. Na odpověď jsem ani dlouho nečekala.
Kopíruju.
Zahradnictví ZOJA
7:57 (před 1 hodinou)

komu: mně
dobrý den,

pokud jste se zbožím nespokojena, zašlete nám dle zákona a obchodních podmínek, rostliny zpět a to na naše náklady.

Za komplikace se omlouváme.

--
S přátelským pozdravem

Zuzana Vorlová

Nekomunikativnost se jim trochu prodraží. Pokud by reagovali, byla jsem ochotná třeba rok počkat, zda druhý nekvetoucí kultivar, který přišel, bude odpovídat a zda ten jeden zaměněný a ne moc velký bude prosperovat a řešit věc potom. Takhle jsem se domluvila s Aronií. Ze zásilky mi došly dvě růže, které nebyly zrovna v nejlepším stavu. Paní mi dokonce nabídla, že pokud si myslím, že jsou úplně k ničemu, že pro ně pošle PPL. Ať je ani nebalím. Je přístup a přístup....
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 16. dub 2017 14:17 #317643

  • alcearosa
  • Avatar uživatele alcearosa
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 788
  • Obdržená poděkování 1952
  • Karma: 11
Regino, když máš možnost se bez další finanční újmy se Zzojou soudit,třeba to pomůže do budoucna všem dalším zákazníkům. Třeba to tak daleko nedojde a snad si uvědomí , že jejich "přístup" k zákazníkům jim nebude procházet. Já mám bohužel s uplatňováním "spravedlnosti " soudů špatné zkušenosti,proto jim jen pošlu e-mail s názorem na jejich úroveň služby , a to i s vědomím, že jim můj názor bude ukradený. Jde o slušnost a etiku v podnikání,obojí je špatně vymahatelné. Růže nechám v zemi a dám jim šanci, zda obrazí třeba napřesrok. Jsem takový neekonomický zachránce rostlinných i zvířecích lazárků a někdy se překvapivě povedlo.
Paní Stupárková z Aronie je v komunikaci i v kvalitě rostlin naopak perfektní.Vidím, že máš stejně dobrou zkušenost. Dokonce telefonuje,zda mám zájem , přestože objednané trvalky neobdržela v 1.jakosti. Všestranně výbornou zkušenost mám i s p. Šípem. Ne zrovna dobrou zkušenost mám se zahradnictvím ze Spomyšle, tam šlo o organizační chybu asi brigádníků.Nereagovali na mou objednávku a po mé urgenci poslali , co zbylo. Sazenice jakž takž slušné, 2 ale úplně suché. Tam reklamuji.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 16. dub 2017 19:17 #317646

  • ivik
  • Avatar uživatele ivik
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Příspěvky: 303
  • Obdržená poděkování 736
  • Karma: 8
Ze zahradnictví ZOJA jsem objednala loni. Něco přišlo záměna, rostlinky malé, čerstvě přesazené ze sadbovače do většího květináče, takže vysypané, pivoňka tak prťavý oddenek, že jsem ho ve velkém květináči hledala-obratem jsem vracela-oznámila jsem mailem, vyčíslila jsem škodu, co mně vznikla-balení a cesta na poštu a zpět-asi 2x4 km. Peníze poslali po urgenci. Soudit se nebudou, ví, že by se jim to nevyplatilo, takže reklamujte a vraťte
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 16. dub 2017 21:31 #317648

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Ivik, samozřejmě to udělám. Jak sis ocenila balné? Musím se ještě podívat na fakturu, jestli si ho oni účtují.Jinak vyjdu z ceny obvyklé u jiných firem. Mně přišly čemeřice dvě, jedna kvetla ale byla to záměna.Nebyla ošklivá a nemám takovou ještě. Rostlina by to asi při větší péči ustála. Nebyla nic moc. Druhá byla dobrá rostlina ale zase bez květu. Teoreticky by mohla být úplně stejná jako ta první. Myslím, že při dobré vůli a korektnosti obou stran, byla situace řešitelná.
Samozřejmě jsem jim to i napsala. S tím, že větší komunikativnost může i někdy šetřit náklady a že bych doporučila se zamyslet.
V Aronii to bylo zcela jiné. Domluvily jsme se na tom, taky mám někdy ty zachraňovací sklony, že v případě neúspěchu proběhne reklamace klasickým způsobem. Jen s posunem.Mail jsem uložila ale myslím si, že u nich to nebude ani zapotřebí.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Moderátoři: Eva L., Květa