Vítejte, Host
Uživatelské jméno Heslo: Pamatovat si mne

Téma: Zahradnictví, E-shopy, Výměny II

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 29. kvě 2017 21:56 #318572

  • Smuma
  • Avatar uživatele Smuma
  • OFFLINE
  • Expert Boarder
  • Příspěvky: 156
  • Obdržená poděkování 186
  • Karma: 2
Babkaela děkuji moc za snahu :))
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 30. kvě 2017 00:11 #318579

  • babkaela
  • Avatar uživatele babkaela
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Příspěvky: 189
  • Obdržená poděkování 414
  • Karma: 15
Smumo, pokud nezapomenu bo jsem hlava děravá, pohlídám na jaře a koupím, případně kdybych na něj někde nááááhodou narazila ....
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 10. čen 2017 11:44 #318957

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
rok.zaruka napsal:
ráda bych se podělila o zkušenost z eshopem zahradnictvím Paradise garden, okolí Prahy.....úžasný přístup, mají osobní rozvoz(prý s tím mají nejlepší zkušenost a rostliny netrpí) i kvůli pár trvalkám (a to sem ze severní Moravy) v ceně klasických dopravců, rostliny v perfektním stavu, narostlé zdravé, žádné jednostéblové chudinky, ceny srovnatelné z ostatníma,perfektní komunikace

normálně bych se nezmiňovala,ale byla sem příjemně překvapena, odběr zatím jen jeden,tak snad to bude fungovat i příště, biť výběr nemají dechberoucí, mají ještě pár věcí co bych časem ráda:-)

Rok.zaruko, nevím, cos objednávala. O téhle firmě jsem nevěděla vůbec. Prošla jsem nabídku. Objevila jsem rhododendron Hans Hachmann. Řekla bych, že už to bylo jako komedie. Bylo to krátce po tvém příspěvku. Mezitím jsem dostala další tři kultivary, které jsem postupně vracela dopravní službou, která dovážela jiné rostliny. Závěr byl ten, že vrátí peníze a máme si s kolegou už ponechat poslední záměnu. Všechny květináče neoznačeny, žádná visačka, žádná etiketa, nic. Jak si myslí, že to poznají, tomu moc nerozumín. Ale pokud by to fungovalo, je mi jedno. Ale zjevně nefunguje. Dohoda z pátku. Peníze na účtu zatím nejsou.Ani nemohou být. Ale předpokládám, že vrátí.Pokud ne, tak samozřejmě napíšu.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 19. čec 2017 19:09 #320026

  • rok.zaruka
  • Avatar uživatele rok.zaruka
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Příspěvky: 269
  • Obdržená poděkování 442
  • Karma: 13
ups :blink: tak to koukám...u mě naprosto profi přístup, pravda někdy před 14 dny, jsem se snažila na jejich stránky dostat a bohužel mají je zaheslované....netuším co se stalo, nicméně přesně to samé se mi stalo u firmy od které jsem kupovala takové vintage kovové zahradní křesla.....obchod proběhl v pohodě, komunikace ok, resp suprová....po měsíci jdu na jejich stránka....zaheslované, na mejly nikdo neodpovídá

takže moc moc omluva...mrzí mě to....a to sem si říkala, že určo objednám další květiny:-(
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 23. čec 2017 20:59 #320084

  • bradhal
  • Avatar uživatele bradhal
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 1059
  • Obdržená poděkování 2219
  • Karma: 10
Jen si sem odložím kontakt na jednu školku na severu Moravy.
okrasnaskolka.ostravsko.com/5198/o-nas/
Co za růže pěstují, to tam teď uvedeno není.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 24. čec 2017 15:18 #320094

  • Regina
  • Avatar uživatele Regina
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 739
  • Obdržená poděkování 943
  • Karma: 9
Rok zaruko, za to nemůžeš. Proč by ses omlouvala. Nakonec od toho je tahle rubrika. Zase se až tak moc nestalo, peníze vrátili. A co píšeš dál mě ani nepřekvapuje. Měla jsem několik telefonických rozhovorů a nebyla jsem dojem, že naprosto přecenili síly. Vázla tam i komunikace mezi zaměstnanci i určité právní povědomí o tom, jak nakládat s reklamací. Že je ji třeba písemně potvrdit. Telefonicky nestačí. Spíš amatérství než zlá vůle. Skoro mě až pak mrzelo, že jsem jim pohrozila oznámením na ČOI.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 01. srp 2017 23:39 #320254

  • HonzaPM
  • Avatar uživatele HonzaPM
  • OFFLINE
  • Administrator
  • 620 m n.m.
  • Příspěvky: 5754
  • Obdržená poděkování 9276
  • Karma: 6
To by mě zajímalo, kde Starkl vzal tu výšku u ´Outta the Blue´.
No, jedno je jisté, do těch tří metrů mít bude, víc určitě né. :laugh:

eshop.starkl.com/ruze-outta-the-blue-vonava-113260/

.
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 05. srp 2017 07:39 #320317

  • rok.zaruka
  • Avatar uživatele rok.zaruka
  • OFFLINE
  • Gold Boarder
  • Příspěvky: 269
  • Obdržená poděkování 442
  • Karma: 13
napsal "asi" ....tak asi neví :laugh:
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 05. srp 2017 07:46 #320318

  • Jana V.
  • Avatar uživatele Jana V.
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 4033
  • Obdržená poděkování 3506
  • Karma: 30
Já myslím, že zaměstnanec, co má na starosti vyplňování údajů do e-shopu to tak neřeší :whistle: , hlavně, že má vyplněno a jede na další položku ;)
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Zahradnictví, E-shopy, Výměny II 04. říj 2017 10:11 #320669

  • luci
  • Avatar uživatele luci
  • OFFLINE
  • Platinum Boarder
  • Příspěvky: 477
  • Obdržená poděkování 995
  • Karma: 2
Jaké máte zkušenosti s Flosem?
včera jsem tam byla pro pár kytek a připadalo mi to jak tkáňové řezy a ne zakořeněné sazenice jak jsem zvyklá u Peren ... ještě mě naštvali s clematisem ... jedu pro něj a pak mi řekli že nemají ... a byl to zrovna můj vysněný druh který ukrutně potřebuju, tak jistě chápete že jsem odjížděla s krokodýlí slzou v oku :-)
achich ...
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Moderátoři: Eva L., Květa